Ідеї



Лещенко Надія Вікторівна – учитель початкових класів
(філія «Липовеньківська ЗШ-ДНЗ»)
STEM-ідея
Годинник

Мета STEM-ідеї
Вивчення поняття "годинник" з точки зору науки, математики, інженерії, технології комплексно; практичне застосування отриманих знань.Сприяти формуванню цілісних, комплексних знань; вчити визначати за годинником тривалість різних подій; обчислювати приклади та задачі на визначення часу;спонукати учнів на виконання народного правила(прислів'я) "Бережи кожну хвилину". Розкрити поняття "годинник" з точки зору природознавства; поліпшити навички роботи з інтернет-пошуковиками. Вдосконалювати навички роботи над додатковою літературою(словниками, енциклопедіями, дитячими журналами і т. п.). Розвинути закладені природою навички, задатки, здібності учнів. Витягнути назовні приховані таланти дітей. Дати змогу дитині виявити себе та відчути свою значимість. Створити модель годинника за власним задумом. Дослідити механізм роботи годинника. Налогодити співпрацю вчителя з кожною дитиною та дитини з дитиною.

Які класи залучите до своєї STEM-ідеї
4 клас

З яким предметом буде інтеграція у рамках STEM-освіти
Українська мова, літературне читання, математика, природознавство, технології (трудове навчання) та образотворче мистецтво

Бачення впровадження STEM-ідеї
Проектна діяльність та предметний тиждень

Яку форму звітності STEM-ідеї плануєте
Виховний захід, презентація, фотозвіт, стаття на сайт школи, блог, сайт

Комментариев нет:

Отправить комментарий